Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 12 March 2014

Tinta Cintaku MH370

Benar....
 kita tak mampu untuk menduga apa yang bakal terjadi... 
kita tak mampu untuk mengetahui perancangan ini....
 Hanya Allah Yang Maha Mengetahui...
 Apa yang berlaku disebalik tadbir... 
kita masih lagi dihijab... kita hamba yang Dhaif ...

Bersabarlah wahai hati- hati yang kehilangan.... 
bersabar dengan dugaan.... 
kita akan tetap jua menghadapi satu pemergiaan... 
cuma mungkin dirimu terpilih kerana kamu istimewa untuk melaluinya...
 Sapulah air matamu....sejujurnya diriku jua merasainya.... merasainya....dan amat berharap akan keajaiban... mungkinkah?? 
Ya Allah... Hanya padaMu aku bermohon..
.jika semua ini ada hikmahnya
..kami redha Ya Allah.. 

Sesungguhnya sembahyangku, ibadatku, hidupku dan matiku kuserahkan hanya pada Allah tuhan seru sekalian alam.... amin.... Doakan untuk MH370





p/s: Saya hanya tulis sekadar untuk memberi semangat pada hati.... berharap akan keajaiban... walaupun sukar yang tak dapat saya fikirkan... mereka bukan saudara saya...tapi saya tetap merasai kedukaan itu.


2 comments: