Daisypath Anniversary tickers

Friday 24 November 2017

Pekerjaan adalah amanah

Tanpa sedar dah nak masuk 5 tahun blog ini dibina...  ingat lagi azam dan istiqamah saya nak update setiap hari la, paling tidak setiap minggu dan setiap bulan... akhirnya berbulan- bulan simpan. InsyaAllah saya cuba kembali fokus semula pada blog kecil saya yang comel ini.

Tanpa saya sedar juga dah 4 tahun saya memegang jawatan pegawai psikologi. Masih lagi baru, tapi sekejap rasanya berlalu. Hari ini mood nak update sebab hari ni hari lahir saya...sempena dah cukup 32 tahun ini akak nak tanamkan azam nak semakin baik, semakin fokus dan semakin elok memegang amanah ini. Tak nak putus asa atau bawakan sikap negatif dalam jiwa.

Ingin memulakan sesuatu kena ada sesuatu... maka kita yakinkan diri kita mampu melangkah dan melangkah :)

1 comment:

  1. Assalamualaikum Puan. Saya Nuur Jannah. Untuk makluman saya bakal menghadapi temuduga Penolong Pegawai Psikologi S29, pada 22 Mei 2018 ini. Saya telah membaca perkongsian Puan di dalam entri2 yang berkaitan dengan Psikologi. Alhamdulillah membantu sedikit sebanyak kepada saya. Terima kasih atas perkongsian Puan. Mohon doa agar urusan interview saya dipermudah, diberkati dan diterima sebagai Penolong Pegawai Psikologi S29. Insha-Allah.

    Salam Taaruf, Puan. Mana tahu ada rezeki kita boleh berjumpa suatu hari nanti. Wassalam :)

    ReplyDelete