Daisypath Anniversary tickers

Friday 16 August 2013

blog bercuti

Assalamualaikum..dah lama tak update blog.... blog bercuti sempena puasa..hu..hu... tak adalah..sbenarnya mood saya nak update tak berapa sangat skrg... padahal aktiviti banyak yang saya libatkan diri.. nanti- nantilah saya cerita.. sebelum itu saya akan senaraikan cerita apa yang saya nak kongsikan;

1) Program ITD dengan pelajar sem 1 POLIMAS.
- Bengkel mengenali invonteri

2) Isu tanah yang saya nak beli

3) Peperiksaan penjawat awam yang saya dapat tahu last- last minute
- yg ini saya akn update contoh soalan sikit- sikit.

4) Kursus dari JPA
- selama seminggu

5) Kontroversi POLIMAS tunda majlis konvokesyen
- saya  slh s'org yg terlibat (setiausaha ii), cukuplah saya katakan POLIMAS dah cuba yg terbaik.pemberitahuan last- last minute bukan dari pihak kami sbnarnya, tapi kmi pun dimaklumkan last- last..okay noktah...itu jer dapat bgthu.

Apapun semoga ada banyak perkara saya nak kongsikan selepas ini..in sha Allah...

No comments:

Post a Comment