Daisypath Anniversary tickers

Sunday 2 June 2013

Bermulanya kursus

Banyak perkara yang saya nak kongsikan mengenai pengalaman awal- awal kerja nie.. tapi saya tak tahu yang mana satu nak tulis. Terlalu banyak perkara kita kena belajar & kejar. Isi semua pun secara online sekarang ini, tapi jika kita tak dibagitahu xakan kita tahu kan? Alhamdulillah saya dapat kawan- kawan yang baik &ditambah lagi kakitangan yang peramah dan suka membantu. Setakat ini tak ada masalah lagi...  Nanti saya tulis di entry lain apa yang perlu kita daftar online samada kursus tranformasi, tapisan keselamatan, claim lantikan awal & sbagainya. Tetapi hari ini saya nak berbicara mengenai kursus...hi..hi..


                                                          en. sabarani tengah berucap

Kursus ini hanya dilakukan di polimas sahaja. KURSUS FAIL &MEJA... Perasaan? seronok la juga dapat mlalui kursus ini, terasa diri ini dah jadi salah seorang penjawat awam.... kih..kih.. haruslah banggakan... urm.. Moderator dia pun bagus.... ada banyak cerita dalam cerita... tapi teringin juga la nak rasa kursus jauh2x. (xapa ada banyak masa lagi, sampai boring nak pie) sebab sebelum ini kursus yg sama mereka adakan di pulau pangkor.

Banyak perkara jugalah yang saya belajar mengenai fail meja & rekod ini. Walaupun kat polimas dah ada sistem mrk tersendiri. Kursus ini berlansung selama 3 hari, jadi 3hari ini saya asyik dapat makan free ajelah...wahhhhhh bestnya..hi..hi.. Pada hari ketiga pula ada presentation mngenai sistem fail, sblum tu dah ada prbincangan kumpulan, maka saya teramatlah rajin mmbuat nota dalam kertas mahjung (sebenarnya nak elakkan dari jadi presenter).

Tak disangka moderator tu suruh kumpulan kami dulu membuat pembentangan..... Dah nasib badan, diriku yang kena present, sbb mrk kata ini first time kan..ahahhahha cubalah..adess... klu tajuk lain xapalah ini tntang fail & meja..manalah tahu... kosong..kosong..toing..toing... otakku blur jugalah.. Tapi mana leh patah semangat.... kan..kan..hu..hu... Buatlah yang terbaik. Alhamdulillah dipuji oleh moderator walaupun jadi guru sesat..kih..kih...

Secara kesimpulannya... ser0nok belajar sesuatu yg baru & juga masuk dunia yg baru... walaupun ada sdikit dugaan tapi jika kita laluinya dgn gembira, sgalanya rasa tenang & rileks jer....hi..hi.. xsabar nak tunggu plajar masuk sem ni....



                                          tulisanku yg xc0mel sgt :)

No comments:

Post a Comment