Daisypath Anniversary tickers

Sunday 16 June 2013

Kursus pemantapan bahasa bangsawan

Sebenarnya tak adalah kena mengena pun dengan perkara ini, tetapi ia diadakan ketika waktu cuti semester... ramai yang sibuk...dan al- maklumlah unit psikologi adalah unit fleksible... Apa- apa sahaja yang berkaitan kami kena tahu dan ambil peduli. Secara tak lansung saya pun menyertai program ini... ingatkan tengok persembahan rupanya bengkel.... adessss. tapi xapalah boleh isi dalam buku kursus..hi..hi..



Belajar mengenai perkara yang baru agak mengujakan diriku.... terasa teringin sangat nak masuk dunia lakonan teater & pentas. (dulu prnah terlibat teater main- main kat universiti aje) hi.. hi... tapi saya kena sedar, dunia saya sekarang lbih kpd seorang isteri & juga pekerja... dunia keseronokkan yang macam tu harus saya tinggalkan.... hu..hu...


Kelas ini dibawakan oleh seorang lelaki yang dah mahir dalam pementasan bangsawan yang dikenali sebagai 'pak murad'.. segmen ini dia ajelah yg brcakap &juga respon dari peserta. Adalah juga mereka melakonkan contoh- contoh watak... bolehlah mengetahui sedikit caranya...


Alhamdulillah semuanya berakhir lbih cepat dari dirancang.. kasihan my husband pun ikut sama... he..he.. saya la yang paksa dia ikut.. Lain kali saya tak adalah bawa abang... terima kasih ya bang... lain kali tolong lagi...


No comments:

Post a Comment