Daisypath Anniversary tickers

Monday 4 March 2013

Exam penolong pegawai psikologi s27

Sebenarnya saya dah malas nak tulis mengenai exam ini sebab dah lama berlalu. Tapi difikirkan jarang yang update tentang ini (sebab saya tercari2 contoh tak ada). Hu2.

Maaflah jika saya terlupa apa yang dah ada dalam exam tersebut. Perbezaan s27 dan s41 ini adalah esei.. yang s41 ada esei yang s27 tak ada. Selepas saya jalani exam tempohari saya rasa menyesal sebab tak baca tentang teori. Jadi saya banyakkan baca teori kali ini. Alhamdulillah bolehlah jawab berbanding yg s41 tu.

Ada soalan psikologi. Sama macam yang psikologi s41. Ada matematik; agak susah berbanding s41.hu2, dan ada soalan mengenai teori, alat kaunseling, piaget, abnormal...Kesimpulannya kalau kita membaca boleh jawab aje.

Saya jalani exam ni kat tabung haji penang. Tak ramai pun calon, semuanya perempuan, jadi saya berharap sgt agar terpilih utk ditemuduga. Alhamdulillah saya terpilih... interview adalah pada 14hb 03 ni. Perasaan? Entahlah..sebab dah tahu ada kekosongan hanya 3 di seluruh malaysia..sedikit kecewa( tak ramai kan)..sebab saya lebih mengharap menjadi penolong pegawai tapi kalau 3 aje..urm...mmg sukar la kan..

Apa yang penting lalui ajelah kan... Buat yang terbaik agar kita rasa puas hati dengan apa yang kita usahakan. InsyaAllah :). Perkara yg paling bermakna adalah pengalaman yg kita timba...he2

2 comments:

  1. assalamualaikum...bagaimana dengan temuduga pen peg psikologi saudari?

    ReplyDelete
  2. walaikumslam... urm, tmuduga? maksudnya keputusan ke? tak dapat pun? hu2x, tapi alhamdulillah saya dapat yang lebih baik :)

    ReplyDelete