Daisypath Anniversary tickers

Sunday 10 February 2013

Bukan ini masanya

Sebenarnya pujuk hati supaya tumpukan perhatian kepada perkara yang lebih berfaedah.
Iyalah saya ini sebenarnya buat blog sebab ada............. banyak masa menghadap depan laptop nie, tapi terlampau malas nak membaca sedangkan PAC hanya tinggal seminggu lagi. Betul2 kemalasan.

Seperti sengaja memesongkan diri dari membaca dan create blog pula. Lepas tu mulalh nak tukar design, nk msuk itu ini. Sedangkan tahap pengetahuan zero tentang blog. Apalah kau nie (marah diri sendiri..hu2). Jadi sekarang saya pujuk diri sendiri.

Pujuk supaya saya tinggalkan sekejap blog saya yang xcomel dan sesimple jer nie, mcm ni aje....

Kerana masa ini bukan untuk kamu.... masa ini untuk berfikir ke depan..... Uhuk2.... malasnya nak baca buku b.i... terukkan saya.

No comments:

Post a Comment