Daisypath Anniversary tickers

Saturday 9 February 2013

Warden

Jadi penyelia tadika tue tak lama, sebab tadika tue ada masalah dengan sihir. Cikgu2 jatuh sakit, last2 saya pun terkena juga... urm.. saya cuba jugalah bertahan. Tapi tetiba dapat jawatan warden kat sebuah tempat nie.

Ingatkan xdapat, sebab soalan dia memang payah gila.
Semuanya dalam b.i (sebenarnya cakap b.i nie saya fobia sikit). Klau ckp b.i sya punya sebutan xbtul, wlpn kat universiti dulu smuanya dlm b.i.hu2

Antara soalan dia adalah;
1) Apa tanggungjawab awak sbagai warden
2) Selesaikan masalah yg dia bagi
3) Cara nak berhadapan dengan ibu bapa
4) Background sekolah tue..

Adalah juga soalan yang psycho sikit... Jawab ajelah asalkn jwb.
Kerja sini lama gak la, sebab gaji dia ikut ijazah kita. Saya kerja sini boleh beli kereta dan buat loan peribadi untuk kawen lagi. Tapi lepas kawen saya berhenti sbb jadi warden kena stay dgn student dlm stu rumah. Lgi satu jauh sgt2 dgn suami.

Lepas kahwin ada satu nie interview warden juga, yakin la dpt, sbb ada pnglmn kan. Tapi tak ada rezeki. Redha ajela kan.. Last2 saya dapat kerja kontrak dihantar kat situ. Barulah tahu warden2 yg dilantik xprgi pun intrview. Mrk dah pilih warden, jadi yg ramai2 dtg tu kena tipu jer. hah2... Terkantoi la sbb saya ingat siapa yg datang tue. Kasihan mrk yg berharap nie. Nantilah saya explain kat entri lain klu tak faham.

Antara soalannya
1) Menteri Hal ehwal agama
2) Organisasi tempat tu
3) Pengalaman dan cabaran semua.

No comments:

Post a Comment