Daisypath Anniversary tickers

Monday 18 February 2013

GPS OH GPS

Kebiasaannya setiap kali nak pergi temuduga, pasti saya usha dulu tempat tu. takut pula kan. Dipendekkan cerita, selepas jumpa sesorang kat sungai petani tu. My hubby pun set la coordinate yg dia search tu.

Kat situ tertulis dalam sejam juga nak sampai, tapi makin lama makin pelik sebab kami menuju ke highway penang. Walaupun dah salah jalan abang tak moh u turn last2 masuk jambatan penang...kena bayar rm7 tu. Ambik kaw..

Perasaan macam2 ada, macamana boleh tersalah jalan ni, last2 check bila kita search coordinate intura, memang ada yg bagi salah kat web tu. Kalau saya boleh komen saya tulis dah no coordinate salah bebenor. Akhirnya saya search kat maps google. Adjust2 akhirnya dapat la long dan latitude yang baru, Bila saya setkan naik nama Intura dalam GPS tersebut. Lor 20 minit jer rupanya dari rumah.

Ini yang betul INTURA; 5.626108 dan 100.52891. Harap2 selamat la sampai, sebab my hubby ada kursus pla, trpaksalah saya pergi sorang2. huk2 sedih :(.
Nak tahu kekosongan psikologi ada 20 org jer. Daripada 450 org yg dtg interview nanti. Saya memang dah frust sekarang pun belum baca lagi.

Sekarang ni kami PAC bersama temuduga, last2 minute baru tahu.. nasib baik ada lagi masa untuk edit resume dan sebagainya. Doakanlah saya moga dapat.. klu tak dapat redha aje la...

No comments:

Post a Comment