Daisypath Anniversary tickers

Thursday 16 May 2013

Dunia baru

Alhamdulillah walaupun agak kepenatan masih lagi diberi peluang untuk menulis blog ini... Sesungguhnya saya akan terus mencuba sebaik mungkin...hu..hu... Baru dua hari kan? sebenarnya penat drive tu yang slalu menganggu fikiran saya. Tempat saya posting betul- betul fabulous... !!! Rakan- rakan semuanya baik2x, ser0n0k pula dapat persekitaran yang ceria & menyegarkan... Mereka semua peramah.. best- best, baru dua hari kerja dah dapat makan free...hihi.

Sekarang ini yang menganggu fikiran saya adalah jarak & juga cuti tak sama dengan suami, (jumaat &sabtu, dia sabtu& ahad), suami sanggup jer ulang- alik kalau dah jumpa rumah kat jitra... urm makan masa jugalah nak cari. Bayangkanlah kalau saya drive pukul 7:00 pagi pun akan lewat taw...hari ini  bawa selaju 140 speed...bergegar kereta tu... sampai2x 2 minit jer lagi nak masuk pukul 8:00. Nasib baik, tapi xselalu nasib baik macam tu.... semput macam kura- kura da...hi..hi.. Suami saya pula xmoh tukar ke cawangan kedah, ada 3 buah cawangan berdekatan tempat saya tapi dia xmau sbb dah serasi dgn tempat skrg. Adessssss....malas nak paksa dah. Sekarang ni niatnya nak cari rumah cepat2x kat jitra, biar suami pula ulang- alik & then bila dia rasa s000 s000 tired msti dia minta tukar..hahhahh (jahat betul isteri dia). Apapun thank u s0 much hubby  sbb slalu picit2x sayang bla pnat..hu2x, nanti sayang picit abg pula ya...( uweeeekkks).... Maaflah saya kena puji juga suami ni.... (ayat nak ambil hati) hiiihhiii

Buat masa sekarang belum ada aktiviti lagi sebab student tengah cuti semester & plajar baru masuk bulan 6 nanti. Sekurang- kurangnya saya bolehlah mengkaji, menimba ilmu sebaik mungkin dulu sbb saya tak tahu sangat politeknik ni macamana... In sha Allah, maybe akan teruskan kehidupan ini dengan lebih baik... walaupun krja ni akan menjadikan saya banyak habis duit, tapi xapalah... dah brsyukur... kna slalu kuatkan smangat..hu2x. Penantian & pencarian saya mencari kerja sudah berakhir, namun perjalanan belum terhenti lagi, akanku gagahi tiap rintangan &lalui tiap detik masa ini.... ku ingin corekkan ia menjadi sebuah memori indah...amin :)



No comments:

Post a Comment