Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 8 May 2013

Rezeki murah kot

Sebelum saya nak menulis entry nie...saya tak pasti nak tulis lagi @ tak... tetiba hari ni saya rasa nak post banyak pula, time penyakit M. A. L. A. S. datang macam n0bita gamaknya..... buat xthu jer. Tajuk saya pada hari ini macam la dapat duit banyak...kih..kih... padahal xadalah murah sgt (jauh bebenor)... Lagi best kalau rezeki murah tu jika dan andainya saya hamil.. hu...hu... pun tidak juga. Berdoa sangat- sangat tahun ini dapat baby comel.... dah nak masuk 2 tahun nie.... Kalau dapat yang tu mahu buat kenduri kesyukuran lor.... hu..hu... mungkin rezekiku step by step..memula kerja, lpas tu anak datang mnyusul kan..kan... kan.. berangan lagi adooiiii..

Banyak pula imaginasi diriku ini.. hi..hi... ustazah moden katakan.... (rasanya dah xada title tu).. xadalah baik sgt..malu pula..adessss.... sebenarnya saya nak bagitahu tahun ini rezeki saya dalam tawaran kerja agak murah,mungkin kekosongan agak banyak kot tahun ini~~~ urm dengar2x dkat 60k kan...  tapi semuanya saya abaikan... last- last saya buka laman web spa, selepas itu saya kemaskini borang saya...saya buang semuanya kecuali pegawai psikologi sahaja... tetapi yang ditapis tetap terlepas kan...

1) Peperiksan pegawai tadbir diplomatik M41 - saya dapat tapi saya tak pergi pun.
2) Temuduga penolong pegawai tadbir N27- saya dapat juga, tapi tetap xakan pergi & kbtulan hari sama melapor diri
3) Penolong pegawai pendaftaran KP27- sudah melepasi syarat- xthu bila...

Jadi nasihat saya, kalau dah dapat kerja cepat- cepatlah delete yang lain..moga2x ada yang lain dapat peluang kerja & temuduga tersebut..... :)

exam ptd


interview pen.peg


update: temuduga penolong pegawai pendaftaran



doa syukur :)


No comments:

Post a Comment