Daisypath Anniversary tickers

Friday 10 May 2013

Video gps ke putrajaya

Zaman sekarang ini apabila zaman it yang makin bercambah, ada pelbagai kemudahan yang ada termasuklah gps..geh2x.. ayat...sbnarnya nak start ayat tu...entah macamana. Iyalah mmg diakui kat mana2x pun dah ada gps, dalam krta, hp dan sbagainya... tapi yg miskin mcm saya ni beli gps aje la..hi..hi..

Ada tak sesiapa macam saya? Kalau nak gi mana2x mesti makan buah langsat dulu ( sesat da...). Setiap kali kluar, mmg itulah yang terjadi. Saya tahu mesti yang dah expert kat jalan KL dah thu macamana nak prgi ke putrajaya.... tapi kalau ada yg seangkatan dgn saya iaitu kaki sesat...:) meh saya tunjukkan video ke putrajaya... tapi video ni pun saya xreti nak explain... ini dari Puchong kot.. Walau tak banyak harap2x boleh mmbantu.

Kalau buka maps google tu, taip alamat jpa... lpas tu klik kanan, ambik 'what here' nanti naiklah no coordinate dia 3.063725,101.689453 .... so set la kat gps, nanti dia tulis putrajaya parcel c..... Alhamdulillah harap2x xsesat dah..amin... amin... he2x... maaf video mmg xcantik sbb tuan dia main tangkap muat...hu..hu..








No comments:

Post a Comment